//new.inter7net.pl/wp-content/uploads/2016/07/chippy.jpg

CASE STUDY: CENTRUM MEDYCYNY ESTETYCZNEJ

W jaki sposób wypromować centrum medycyny estetycznej funkcjonujące w obrębie istniejącego centrum medycznego ukierunkowanego przede wszystkim na opiekę pediatryczną? Jak stworzyć odrębną jakość istniejącą w ramach określonej dość rozpoznawalnej marki? Jak wreszcie przyciągnąć nowego, specyficznego odbiorcę, który będzie zainteresowany zabiegami z zakresu medycyny estetycznej, szczególnie na rynku, który nie jest zbyt chłonny, jeśli chodzi o tego typu usługi?

Mogłoby się wydawać, że kampania reklamowa na dodatek prowadzona przede wszystkim w sieci ma nikłe szanse na powodzenie. A jednak okazało się, że nawet przy tak niesprzyjających okolicznościach cała akcja może się udać. Kluczem do sukcesu okazało się wielotorowe działanie w kilku obszarach.

Przede wszystkim stworzyliśmy stronę internetową, zajęliśmy się jej optymalizacją i wdrożyliśmy kampanię AdWords. Taka strategia wystarczyła, by osiągnąć założone cele i zwielokrotnić konwersję.

1. CEL 

Głównym zadaniem, przed którym stanęliśmy, było dokładne sprofilowanie i rozpoznanie grupy docelowej (odbiorcy zabiegów wykonywanych w centrum medycyny estetycznej), a następnie dotarcie do niej poprzez nową stronę www plasującą się na wysokich miejscach w wynikach wyszukiwarek.

Przeprowadzano wstępne badanie wykazało, że współcześnie kwestie dobrego wyglądu są w niemal równym stopniu ważne dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Atrakcyjna powierzchowność ułatwia nie tylko kontakty z płcią przeciwną, ale też wpływa na naszą reprezentatywność – jest też więc ważna np. w biznesie. Dlatego coraz chętniej także panowie decydują się na korzystanie z zabiegów poprawiających wygląd.

chart

2. DZIAŁANIE

Uzyskane w badaniu informacje sprawiły, że tworząc stronę internetową, jedną z zakładek poświęciliśmy zabiegom przeznaczonym specjalnie dla mężczyzn. W tym dziale znalazły się nie tylko informacje o stosowanych kosmetykach i środkach, ale także efektach, jakie można uzyskać przy pomocy konkretnej terapii. Dzięki temu grupa potencjalnych odbiorców została poszerzona.

Co więcej, nowoczesna, dobrze wypozycjonowana witryna nie tylko doskonale promuje oferowane zabiegi, ale też nawiązuje do kolorystyki samego centrum medycznego. Dzięki temu wzmocniona została identyfikacja wizualna całej firmy, a nowy pododdział zyskał zaplecze w postaci wcześniej wypracowanej, ugruntowanej pozycji centrum medycznego.

chart

3. WYNIK

Centrum estetyki zyskało nowych klientów, którzy dowiedzieli się o jego istnieniu dzięki akcjom promocyjnym w sieci (kampania AdWords) oraz nowej witrynie internetowej zoptymalizowanej pod kątem wyszukiwarek.

W ten sposób udało nam się korzystnie wpłynąć na ruch na stronie, co z kolei przełożyło się na ilość pacjentów odwiedzających centrum i zainteresowanych zabiegami z zakresu medycyny estetycznej.

chart
POWIEDZIELI O TYM PROJEKCIE
MENADŻER CENTRUM MEDYCYNY ESTETYCZNEJ:

“Prace nad stroną trwały naprawdę krótko. Otrzymaliśmy doskonały, dopracowany projekt, uwzględniający wszelkie nasze uwagi i żądania. Co do pozycjonowania, to korzystamy z ich usług od kilku lat (pozycjonujemy też centrum medyczne dla dzieci) i jesteśmy naprawdę zadowoleni.”

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ

(*) Odpowiemy w 24h !

Adres strony

Słowa kluczowe

E-mail


*Odpowiemy jeszcze dziś!