//new.inter7net.pl/wp-content/uploads/2016/07/chippy.jpg

CASE STUDY: FIRMA BUDOWLANA

Co zrobić, gdy nagle pod bokiem wyrasta nam silna konkurencja, której nie jesteśmy w stanie przebić? Jak ma zachować się przedsiębiorca, który staje w biznesowe szranki z zachodnim gigantem? Czy wreszcie jest sposób na to, by lokalna firma o ugruntowanej pozycji przetrwała, gdy  w mieście pojawiają się oddziały wielkich sieci z jej sektora?

Przed takim problemem stanęło jedno z centrów budowlanych, które zwróciło się do nas o pomoc w kryzysowym momencie. Jak pokazał czas, nasze zabiegi nie były bezowocne, a współistnienie obok giganta i prosperowanie na rynku opanowanym przez międzynarodowe koncerny jest jednak możliwe.

By to osiągnąć, należało przebudować, odświeżyć i unowocześnić poprzedni wizerunek firmy. Taka strategia pozwoliła odzyskać dawną pozycję i podkreślić renomę centrum budowlanego funkcjonującego w danym regionie od wielu lat.

1. CEL

Podstawowym problemem było pojawienie się w tym samym mieście dużego marketu budowlanego, który oferował bardzo szeroki asortyment i stosunkowo niskie ceny. Dodatkowym atutem konkurencji okazała się lokalizacja. Usytuowany w pobliżu rozbudowanego centrum handlowego i jednej z głównych arterii miasta market mimowolnie przyciągał przejeżdżających w pobliżu klientów. Co więcej, oddział znanej sieci dysponował dobrze zoptymalizowaną witryną internetową odwiedzaną przez użytkowników z całego kraju.

chart

2. DZIAŁANIE

Najważniejszym zadaniem było odświeżenie wizerunku firmy, a jednocześnie położenie nacisku na wieloletnie funkcjonowanie w danym regionie, wypromowanie centrum jako firmy z tradycjami o ugruntowanej pozycji, od lat oferującej produkty budowlane mieszkańcom miasta.

Pierwsze założenie udało się zrealizować poprzez przebudowę istniejącej, ale nieco przestarzałej strony internetowej. Zyskała ona nowoczesny wygląd i lepszą funkcjonalność. Dzięki optymalizacji i pozycjonowaniu witryna stała się lepiej widoczna w wyszukiwarkach, a klienci zaczęli częściej dzwonić i odwiedzać centrum w poszukiwaniu konkretnego towaru, którego nie znajdowali u zachodniego giganta.

Drugi cel udało się osiągnąć poprzez kampanię remarketingową, czyli reklamę skierowaną do osób, które już kiedyś odwiedziły stronę promowanego przez nas centrum budowlanego.

chart

3. WYNIK

Efekt naszych działań był widoczny dość szybko. Klientów, którzy odpłynęli do konkurencji udało się zastąpić nowymi pozyskanymi za pośrednictwem internetu.

W związku z tym, że centrum usytuowane było w niezbyt korzystnej lokalizacji – na obrzeżach miasta, świetnym zabiegiem okazało się stworzenie opcji darmowej dostawy dla klientów, którzy wygenerowali specjalny kod promocyjny za pośrednictwem strony internetowej lub polubili firmowy fanpage na Facebooku. Wyniki akcji okazały się zaskakująco pozytywne.

chart
POWIEDZIELI O TYM PROJEKCIE
PREZES ZARZĄDU SPÓŁKI:

“Ich pomoc okazała się nieoceniona w momencie kryzysu. Solidna, rzetelna firma, z uczciwym systemem rozliczeń i profesjonalnym podejściem do klienta.”

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ

(*) Odpowiemy w 24h !

Adres strony

Słowa kluczowe

E-mail


*Odpowiemy jeszcze dziś!