//new.inter7net.pl/wp-content/uploads/2016/07/chippy.jpg

CASE STUDY: PRZEDSIĘBIORSTWO DŹWIGOWE

Jak szybko rozszerzyć swoją działalność i z niewielkiego lokalnego rynku wejść ze swoją ofertą na nowe obszary? Jak zaistnieć w kilku miastach regionu, województwa, jeśli dotychczas świadczyliśmy usługi tylko w jednym z nich? Przed takim problemem stanęli właściciele przedsiębiorstwa zajmującego się wynajmem dźwigów, koparek, wózków podnośnikowych i innego sprzętu niezbędnego podczas robót budowlanych, wyburzeniowych, ziemnych.

Dotychczas ich firma dobrze prosperowała na terenie jednej gminy. Jednak naturalną konsekwencją rozwoju parku maszynowego i całego zakładu stało się poszukiwanie nowych rynków zbytu na oferowane usługi. Stąd też zapadła decyzja o wkroczeniu na teren sąsiednich gmin. Niestety tam należało się zmierzyć z innymi konkurencyjnymi firmami, które funkcjonowały już na tym obszarze.

1. CEL

Główną trudnością, przed jaką stanęło przedsiębiorstwo, było zaistnienie na nowym terenie i zmierzenie się z konkurencją, która w jednym z miast miała już dość silną, ugruntowaną pozycję. Przede wszystkim należało więc dotrzeć do nowych klientów z atrakcyjną, wybijającą się ofertą, taką, która zachęciłaby do korzystania z usług właśnie tego przedsiębiorstwa. Rozwiązanie pozornie trudnego problemu okazało się dość proste w realizacji.

chart

2. DZIAŁANIE

Zaproponowaliśmy naszemu klientowi dwa proste rozwiązania.

Pierwsze to pozycjonowanie strony pod kątem nowych rynków. Wiązało się z rozszerzeniem pakietu fraz kluczowych i uzupełnienie ich o takie zawierające nazwę konkretnego miejsca, miasta, w którym firma miała zaistnieć.

Druga propozycja obejmowała przeprowadzenie kampanii AdWords. Jej przekaz był jasny – wyjątkowe rabaty i darmowa obsługa operatorska maszyn dla pierwszych 30 klientów.

chart

3. WYNIK

Rezultaty kampanii były nadspodziewanie pozytywne. Akcja spotkała się ze sporym odzewem, tym bardziej że ruszyła w najlepszym okresie dla inwestycji budowlanych, czyli na wiosnę. Dodatkowo zniżki okazały się naprawdę konkurencyjną ofertą wobec tych istniejących dotychczas na rynku.

Pozycjonowanie natomiast pozwoliło stronie internetowej przedsiębiorstwa znaleźć się na pierwszych stronach wyników wyszukiwania dla 3 fraz zawierających nazwy dużych miast regionu.

chart
POWIEDZIELI O TYM PROJEKCIE
KIEROWNIK DZIAŁU SPRZEDAŻY:

“Dzięki ich pomocy udało nam się zyskać sporo nowych zleceń, a co najważniejsze pojawiliśmy się jako firma w zupełnie nowym miejscu, w którym nasza firma nie była dotąd znana. Dzięki akcji promocyjnej zyskaliśmy nowych klientów.”

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ

(*) Odpowiemy w 24h !

Adres strony

Słowa kluczowe

E-mail


*Odpowiemy jeszcze dziś!