//new.inter7net.pl/wp-content/uploads/2016/07/chippy.jpg

CASE STUDY: SERWIS SPRZĄTAJĄCY

Jak wykreować pozytywny wizerunek nowej firmy sprzątającej, której celem jest nie tylko wejście na rynek silnie rozdzielony i zagarnięty przez konkurencję, ale też zdobycie klientów przynajmniej na kilka sezonów?

Zadanie wydawało się o tyle trudne, że dotychczasowe tradycyjne formy reklamy okazywały się nieskuteczne i nasz Zleceniodawca pomimo inwestowanych środków nie uzyskiwał pożądanych rezultatów.

Jednak okazało się, że nawet przy tak niesprzyjających okolicznościach można wykreować silną markę, która wyróżni się na tle pozostałych firm sektora, a jednocześnie przywiąże do siebie klientów na stałe. Co więcej, jak pokazał ten określony przypadek, można wypromować się przy pomocy właściwie jednego głównego kanału dystrybucji i opracowania spójnej koncepcji marketingowej.

1. CEL

Najistotniejszym problemem, z jakim przyszło zmierzyć się naszemu Zleceniodawcy, było zaistnienie na rynku silnie zdominowanym przez inne, konkurencyjne firmy. Dlatego głównym celem okazało się stworzenie jednolitego wizerunku i wypromowanie go tak, by marka zaistniała w świadomości odbiorców. Należało stworzyć obraz firmy solidnej, profesjonalnej, dysponującej wysokiej klasy urządzeniami czyszczącymi, terminowo wykonującej usługi, a jednocześnie taniej.

chart

2. DZIAŁANIE

Przeprowadzone badania rynkowe pokazały, że dla firm sprzątających można wyróżnić dwa podstawowe typy klientów. Pierwsi to osoby prywatne zlecające czyszczenie mieszkań i domów regularnie (raz, dwa razy w tygodniu) lub sporadycznie, okresowo (np. przed świętami, wiosną, latem do mycia okien). Drudzy to firmy, przedsiębiorstwa i duże instytucje, które zatrudniają firmy sprzątające na podstawie umowy na określony czas i wymagają regularnego sprzątania pomieszczeń biurowych.

Celem naszego klienta stało się dotarcie zarówno do jednych, jak i drugich, dlatego zaproponowaliśmy stworzenie nowoczesnej, wyrazistej strony internetowej.

chart

3. WYNIK

Właściwa optymalizacja nowej witryny i pozycjonowanie pozwalające na osiągnięcie wysokich miejsc w wynikach wyszukiwarek sprawiło, że firma zaczęła być widoczna. Dodatkowo kampania AdWords umożliwiła wypromowanie marki w sieci i dotarcie do klientów zainteresowanych właśnie takimi usługami.

Sprawnie przeprowadzone działania pozytywnie wpłynęły na konwersję strony, a tym samym przełożyły się na znaczną ilość telefonów i umów, które firma podpisała po utworzeniu i promocji strony.

chart
POWIEDZIELI O TYM PROJEKCIE
WŁAŚCICIEL SERWISU SPRZĄTAJĄCEGO:

“Spisali się naprawdę doskonale! Właściwie od samego początku współpracy z nimi zaczęliśmy otrzymywać dodatkowe zlecenia od klientów, którzy znaleźli nas w internecie. Polecam każdemu, kto rozkręca biznes.”

ZAMÓW DARMOWĄ WYCENĘ

(*) Odpowiemy w 24h !

Adres strony

Słowa kluczowe

E-mail


*Odpowiemy jeszcze dziś!