Audyt SEO stron i sklepów internetowych

service-detail-1Czym jest audyt SEO?

To ekspercka ocena witryny, polegająca na analizie wielu czynników pod kątem wymagań wyszukiwarek internetowych. Niestety w obecnych czasach wiele firm tworzy strony internetowe, bez uwzględnienia ich widoczności w wyszukiwarkach. Klient posiada stronę, która jest słabo widoczna wśród internautów, przez co nie zarabia na siebie.

Chcesz sprawdzić czy firma projektująca stronę internetową, pomyślała o jej promocji w Internecie? Audyt odpowie na pytanie, czy Wasza strona jest przygotowana do pozycjonowania, czy jej budowa jest optymalna, czy są jakieś przeszkody techniczne w budowie serwisu.

Pamiętajcie strona jest produktem biznesowym, który powinien na siebie zarabiać!

Audyt stron www

Wnikliwa analiza serwisu składa się z następujących elementów:

Audyt treści

Sprawdzimy, czy w serwisie nie występują duplikaty treści, czy zastosowano odpowiednią gęstość słów kluczowych, jaki jest stosunek treści do kodu strony, czy nagłówki są poprawnie stosowane.

Widoczność serwisu oraz roboty

Jest to badanie serwisu realizowane pod kątem widoczności treści dla robotów indeksujących oraz indeksacji wyników wyszukiwania, sprawdzana jest poprawność pliku robots.txt, szybkości ładowania serwisu, Sitemap.

Budowa i struktura serwisu

Najbardziej czasochłonna część, w ramach której zbadamy między innymi kod źródłowy strony, tytuły i meta tagi, nagłówki, poprawność budowy adresów, przekierowania, atrybut canonical, favicon, mikroformaty, określimy, czy odpowiednio opisano i skompresowano elementy multimedialne (video i pliki graficzne), czy stopka i polityka prywatności jest poprawnie wdrożona, ocenimy wielkość strony.

Profil linków

Przeanalizujemy zarówno linki wewnętrzne, jak i zewnętrzne pod kątem ich nienaturalności, liczby, jakości, rodzaju i historii.

Zgodność z kryteriami Google

Obejmuje walidację technik nieprzyjaznych SEO.

Social media

Ocenimy obecność w mediach społecznościowych, sprawdzimy czy poprawnie skonfigurowano profil Google +, Google Mapy.

Analytics

Zweryfikujemy statystyki Google Analytics, oraz dane z Google dla webmasterów.

Domena

Sprawdzimy wiek domeny, czy nie posiada filtru, na jakim IP znajduje się strona, czy jest stosowany Wildcard, jak wygląda geolokalizacja.

Mobilność

Przeprowadzimy walidacje RWD, meta Viewport, ocenimy czas ładowania na urządzeniach mobilnych.

Co otrzymacie od nas?

Zadaniem audytu jest sprawdzenie, czy firma tworząca stronę www dokonała jej optymalizacji prawidłowo pod kątem wyszukiwarek. W ramach usługi otrzymujecie Audyt SEO, czyli dokument przedstawiający wykryte błędy oraz zalecenia optymalizacyjne dotyczące ich naprawy. Pamiętajcie, żeby audyt przyniósł pożądane skutki, należy wdrożyć wszelkie wskazówki opisane w audycie. To dopiero modyfikacja strony poprawi pozycję w wynikach wyszukiwania. Dzięki wprowadzonym zmianom będzie można efektywniej wykorzystać wyszukiwarki jako narzędzia do promocji firmy.

CENA AUDYTU 600 zł netto

CZAS PRZYGOTOWANIA do 7 dni roboczych

Call to action image

Chcesz wiedzieć więcej?
Zadzwoń +48 600 372 352
lub napisz biuro@inter7net.pl