Skuteczna reklama kontekstowa

service-detail-1Czym są linki sponsorowane Google AdWords?

Google AdWords to nowoczesna forma reklamy. Linki sponsorowane to płatne boxy pojawiające się w wyszukiwarce Google po prawej stronie, gdy wpisze się określoną frazę. Google AdWords tworzone jest w porozumieniu z Państwem. Układamy reklamy w taki sposób, aby były ciekawe i odpowiednio eksponowały reklamowane usługi bądź towary.

Planujesz kampanię w wyszukiwarce, remarketing, display? A może te hasła w ogóle nic Ci nie mówią?
Tak czy inaczej, jeśli chcesz promować
się w sieci - zgłoś się do nas!

Zalety Google AdWords?

Icon box
Efektywność

Kampania Google prowadzona w profesjonalny sposób to skuteczna forma reklamy. Wyniki można śledzić na bieżąco i w razie potrzeby zmienić pierwotne ustawienia akcji promocyjnej.

Icon box
Określony budżet

Ustalasz konkretną kwotę, którą chcesz przeznaczać na kampanię. Dzięki temu kontrolujesz wydatki. Wiesz, ile płacisz za każde kliknięcie i masz pewność, że nie wydasz ani złotówki więcej.

Icon box
Czas kampanii

W zależności od przyjętych celów i ustalonej strategii Twoja kampania może być krótka i agresywna albo długa i mniej inwazyjna. Ty decydujesz, czy będzie trwała miesiąc, czy pół roku, ale to my zadbamy, by przynosiła jak najlepsze efekty.

Icon box
Pełna kontrola

Ustalasz frazy kluczowe, specyfikę portali, lokalizację, w jakiej ma się wyświetlać Twoja reklama, budżet, a nawet profil potencjalnego klienta. Poszczególne parametry możesz dowolnie zmieniać. Masz wpływ na wszystko.

Icon box
Nowi klienci

Bez względu na to, czy Twoim celem jest intensyfikacja sprzedaży w sklepie www, czy bezpośredni, telefoniczny kontakt z klientem, czy może zwiększenie ruchu na stronie internetowej - kampania AdWords świetnie sprawdzi się w każdym przypadku.

Icon box
Precyzja w każdym calu

Docierasz do konkretnego klienta w określonym miejscu na świecie. Możesz reklamować się w japońskiej prefekturze, szwajcarskim kantonie albo u sąsiadki z domu obok. Co więcej, Twoja kampania działa wtedy, kiedy trzeba - dokładnie w momencie, gdy potencjalny klient szuka oferowanych przez Ciebie produktów lub usług.

Jak przeprowadzić kampanię Google AdWords?

Określamy cele

Przed rozpoczęciem kampanii musimy zadać sobie kluczowe pytanie, jaki jest jej cel? Czego oczekujesz i co chcesz uzyskać? Czy klienci mają kupować więcej w Twoim sklepie internetowym? Czy może dzwonić i zamawiać oferowane usługi? Gdy poznamy odpowiedzi, możemy zaplanować strategię reklamową.

Przygotowanie oferty

Kiedy określimy cele kampanii, wybierzemy zakres i rodzaj podejmowanych działań, możemy przygotować ofertę. Zaproponujemy konkretne stawki i przedstawimy wzór umowy, którą będziesz mógł spokojnie przejrzeć. Po namyśle podejmiesz decyzję.

Utworzenie kampanii

Po podpisaniu umowy zabieramy się do pracy. Budujemy strukturę konta, określamy budżet i stawki, konfigurujemy i wdrażamy kampanię.

Kontrola wyników

Na bieżąco kontrolujemy wyniki, zasięg, koszty i efektywność kampanii. W razie potrzeby optymalizujemy poszczególne parametry (linki, stawki), by osiągnąć jak najlepsze rezultaty.
Call to action image

Chcesz wiedzieć więcej?
Zadzwoń +48 600 372 352
lub napisz biuro@inter7net.pl