service-detail-1Off page SEO to wszelkie czynności optymalizacyjne (służące poprawie pozycjonowania witryny) odbywające się poza stroną, a zwiększające jej wiarygodność w internecie. Niezwykle ważne jest w tym wypadku kwestia linkowania. Jakość i ilość połączeń kierujących do witryny ma niemałe znaczenie dla jej pozycji. Linki wpływają również na wizerunek strony, jej markę w sieci.

Pozycjonowanie off page pomaga zbudować profil wiarygodnej witryny, takiej, która w danej dziedzinie ma status specjalistycznej, eksperckiej, opiniotwórczej. Do takiej strony odnosi wiele połączeń. Dzięki promocji oraz celowym działaniom optymalizacyjnym możemy sprawić, by o naszej witrynie zrobiło się w głośno w sieci, a przynajmniej w tych jej rejonach, które dotyczą naszej branży.


Off page SEO ma równie duże znaczenie dla statusu strony, co pozycjonowanie on page, choć zazwyczaj realizowane jest dopiero po zoptymalizowaniu wszystkich parametrów w obrębie witryny.

Pozycjonowanie off page

W ramach Off Page SEO wykorzystuje się różne narzędzia i środki służące umocnieniu pozycji strony. Wśród nich znajdziemy między innymi:
Icon box
Blog

Regularne wpisy w naturalny sposób podnoszą pozycję witryny w wynikach Google. Ciekawy content przyciąga odbiorców, zachęca do powrotu na stronę, skłania do dyskusji na forach i w komentarzach (budowanie linków).

Icon box
Media społecznościowe

Służą poszerzeniu kręgu odbiorców. Pozwalają dzielić się informacjami, zarządzać reputacją w sieci, promować witrynę. Interesujące treści, posty (z odnośnikami do strony) są udostępniane przez użytkowników znajomym, spontanicznie rozpowszechniane.

Icon box
Notki prasowe

Warto je tworzyć, gdyż są okazją do podzielenia się nowinkami i aktualnościami z danej branży. Rozsyłane do magazynów branżowych, kanałów online, a nawet portali informacyjnych mogą pomóc w generowaniu ruchu na stronie, pozyskiwaniu nowych odbiorców.

Icon box
Fora

Aktywni uczestnicy dyskusji na forach branżowych oraz ci, którzy często komentują informacje na blogach tematycznych, mają szansę na wykreowanie wizerunku eksperta w danej dziedzinie. Takie działania dają też szansę na umieszczenie odnośników do swojej strony, budowanie linków w sieci.

Jak wygląda pozycjonowanie off page u nas?

Sprawdź, jakie działania prowadzimy w ramach pozycjonowania poza witryną.

Analiza pozycji strony

W pierwszym etapie przyglądamy się stronie Klienta. Analizujemy jej budowę, sprawdzamy pozycję w wynikach Google, a także połączenia i linki kierujące do witryny.

Przygotowanie strategii

Na podstawie zebranych danych opracowujemy strategię, dobieramy narzędzia, kanały dystrybucji treści. Planujemy poszczególne etapy prac. Proponujemy najbardziej efektywne działania.

Rozpoczęcie prac

Po ustaleniu wszystkich szczegółów z Klientem i podpisaniu umowy, rozpoczynamy pozycjonowanie. Tworzymy posty na bloga, wdrażamy kampanię w mediach społecznościowych lub w ramach marketingu szeptanego - na forach i w komentarzach.

Interpretacja

Stale trzymamy rękę na pulsie - monitorujemy efekty naszych działań, obserwujemy zakres i zasięg podjętych akcji i w razie potrzeby, po konsultacji z Klientem, wprowadzamy niezbędne zmiany lub wzmacniamy określone działania.
Call to action image

Chcesz wiedzieć więcej?
Zadzwoń +48 600 372 352
lub napisz biuro@inter7net.pl